En blogg till minne av min son, som mötte sitt öde en mycket tidig höstmorgon
den 16 augusti 2004.
Ödet ville att de två älgarna skulle passera samtidigt som Mathias och hans bästis kom med sin bil. Henrik var den ende som klarade sig.

I min gamla blogg finns många tankar och funderingar, välkommen att ta del av dem.

Länk till min
gamla blogg på blogg.se, följer du länken kommer du direkt in under fliken "bloggar tillägnade Mathias".




.

torsdag 23 juli 2009

Helvetesdagen närmar sig...

Närmar sig med stormsteg.

Lägger sig som ett flor över sommaren, över ledighetsglädjen, ligger som en sten i magen och gnager.....

Jag försöker mota bort känslan, inte tänka, inte känna.

Ändå räknar jag dagarna, en dag mindre tid kvar av livet - DITT liv - dagen närmar sig, dagen då allt ställdes på ända.
Då det hände det som inte FÅR hända. Vi säger ju så, lite lättsamt, vi alla. Då på den tiden när även jag kunde kasta ur mig att "det är fel att barn dör före sina föräldrar"! När jag inte hade kunskapen av vad de orden betyder.

24 dagar ...... kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar